Elämäni Hermeliininä

keskiviikkona, huhtikuuta 12

"No oonko liian lihava?"

Kävimme tänään hedelmällisen keskustelun mesessä miespuolisen kolleegani kanssa. Joo, tyyppi on ihan huippu (mä EN sitte sanonu tota ;)) ja mulla on selkeesti töissä tylsää ja tekemisen puutetta :D

Hermis sanoo: pitäiskö mun sun mielestä laihduttaa?
Kolleega sanoo: täh?!
Hermis sanoo: höh
Kolleega sanoo: heh
Kolleega sanoo: no ei

Hermis sanoo: no oonko liian lihava?
Kolleega sanoo: höpöhöpö

Kolleega sanoo: just Avustavalle sanoin eilen että on vähän tukevassa kunnossa
Hermis sanoo: mitä sä sille niin sanoit?!
Hermis sanoo: sitä paitsi mä oon lihavampi ku Avustava :(
Hermis sanoo: mut oon kyl vanhempiki
Hermis sanoo: saan jo olla vähän lihava

Kolleega sanoo: no jonkunhan se on sanottava

Hermis sanoo: mitäs se?
Kolleega sanoo: no ei se siitä ilahtunut

Kolleega sanoo: kumma tyyppi
Hermis sanoo: joo, tosi omituinen

Nyt mä kyllä saan sapiskaa tästä hyvästä... :D

2 Comments:

  • Sä oot ihan selvästi piristynyt jostain, kuitenkin kaikitenkin!

    t. Ninja

    By Anonymous Anonyymi, at 17:18  

  • Ja sä oot selvästi selvännäkijä, Ninja! Hehee.. No joo, totta on, että tänään on paras päivä aikoihin. Näkyykö se noin selvästi? Enpä tajunnutkaan.

    Jaa, että miksi niin? Voisinpa sanoa, että "I`m madly in loooove...", mutta noup. Sen sijaan olen päässyt jälleen liikunnallisen elämän syrjään kiinni ja "taudin" osalta olo on tänään terveempi kuin en muista koska viimeksi. Nenänielussa ei paina "kuuma peruna" eikä limaa valu jatkuvalla syötöllä kurkkuun. Tämä antaa taas toivoa; ehkä voin sittenkin perua tiistain tyyriit allergiatestit ja jatkaa poikien kanssa peiton alla kuten tähänkin asti ;)

    Tosiasiassa mä vaan päätin, että kipeä tai ei, tulee kuolema tai ei, mutta niin kauan aion taas jatkaa elämää. Normaalisti. Sen rajoittamisestakaan ei ole mitään hyötyä ollut. Joten, full speed, fast forward ;D

    Ja pohjoseen kivaa kevättä! Ich komme, ich komme.. ;)

    By Blogger Hermis, at 18:34  

Lähetä kommentti

<< Home