Elämäni Hermeliininä

keskiviikkona, huhtikuuta 26

Pyhällä hengellä

Mä olen kuollut, delannut, hengetön... Huoh! 11 tuntia töitä pelkällä aamupuuron voimalla. Tää on taas niin tätä! Mutta en valita! (Hähää, menitkö lankaan?!) Totta on, että olen puolikuollut, väsynyt ja nälissään, ja vähän kiukuissaankin, koska en saanut kovasta yrityksestä huolimatta hommia siihen pisteeseen kuin olin ajatellut ja joudun luottamaan lopun osalta kolleegani apuun itse lentäessäni huomenna Hyvinkää-Lohja väliä. Mutta niin, en tosiaan valita, koska pitkästä aikaa olen aivan järkyttävän innoissani siitä mitä teen ja valmis ihan omaehtoisesti tekemään tällaisiakin päiviä. Nyt tekeminen maistuu ja on kivaa! Pitää takoa kun rauta on tulikuumaa! Tssshhiiiii...

Eikä yhtään haittaa, että vain muutaman viikon vanha itse hankkimani asiakas kertoo suoraan kiertelemättä olevansa tyytyväinen työhöni ja yhteistyöhömme. Ja hei, mun homma ei edes ole hankkia asiakkaita. Kyllä lämmitti! Vielä kun työnantaja jossain vaiheessa tajuaisi saman...

Juups juups, nyt Really tuhtia lounasleipää napaan ja jossain vaiheessa hiittaamaan!